I’m Fuckin’ Back

Yes, I’m cut loose from the noose. I will tell you one damn thing it’s good to be back.But to be perfectly honest, I have come back for one reason. I wish to be Paris Hilton’s BFF. That’s right, I am making my plea to be on the new reality tv show and become Paris Hilton’s new BFF. Here are just a few reasons that I would make a great BFF for Paris.

paris_hilton_vagina_picture.jpg

  1. I have a profound respect for Drunken Sluts. Some of my best friends are drunken sluts and I am always ready to add another to the stable.
  2. I don’t wear underwear a lot of the time myself. We could be great Commando Compadre’s.
  3. I’d look like shit in a House of Wax too.
  4. We could trade crotch shot pics.
  5. I would even slip a sex tape for you.

Now I have made my case. Later freaks and friends.

8 Responses to “I’m Fuckin’ Back”

  1. Good to have ya back, Evyl.
    While I dont care much for a sex tape, I wouldn’t mind a crotch shot pic .. and I’ve already seen hers, so ya know . . .

    Gotta luv ya.

  2. shit it’s good to see this post!
    don’t you ever do that again young man…we were worried sick!
    😉
    p.s can’t stomach the silly bitch, but i can see where you’d be wanting to get closer
    😆

    Don’t worry be happy.

  3. queenbitch Says:

    YAY your back!!!
    cant say i think much of paris i actually fast forwarded her movie, one night in paris.

    I am with you. That was a sorry excuse for porn. I prefer those great cinematic roles where an actress can really stretch their art. Something like, ‘The Sitter Is A Slut.’

    And It’s great to be back!!!

  4. Finally! Saw your comment over on WC’s blog and had to come here right away! Thank God, missed ya lots.

    Re Paris, yes I think that’s a great idea, you would make the show worth watching…..

    Good luck! 🙂

    I will be tuning in for a nip slip myself. Thanks for coming by. It means alot that you stopped by on my first day back.

  5. Fuckin’ A.
    I can finally get a decent night’s sleep and not worry about your sorry ass spending the night in some shitty holding cell.
    ~m

    Can’t keep a good man down. Or me either for that matter. Thanks a lot for standing by me. Sorry I was AWOL for so long.

  6. ya got my vote, but, ummmm, I’ll pass you YOUR crotch shot.

    Wise choice. – Evyl

  7. I was starting to worry, glad you are back!

    Don’t worry be happy. – Evyl

  8. You’re FUCKING BACK!!!!!

    Can I be Paris Hilton’s BFF too? Like we can be 3-way BFF’s or something…

    Hells yeah nine kinds of nasty. Sounds like one hell of a friendship. – Evyl

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: